Betty'nin Hayatı

22 Ekim 2010 Cuma

Ah Be Sezen'im beni en iyi sen anladın , sen anlıyorsun ....

Son zamanlarda herkesin bildiği gibi Sezen Aksu'ya bir tepki söz konusu ... Bundan dolayı albümlerini dinlemeyen , "asla bir daha sezen konserine gitmem " diyenlerin sayısı bir hayli arttı. Ben bu durumu anlayamıyorum . Herkesin savunduğu bir fikir vardır , bende tutmuyorum ama bu şarkılarıyla büyüdüğümüz , ağladığımız , aşklarımızı hatırlayarak dinlediğimiz o Sezen şarkılarını red mi etmemiz gerekir? Bu biraz geçmişimizi de red etmek anlamına gelmiyor mu ? Yıllarda eroin kullanan , hatta bundan ölen yabancı şarkıcıları o ülkenin halkı dinlemekten vazgeçtimi ? HAYIR...

Benim hayatta ki tek sadık dostum Sezen Aksu'dur. Herkes gelir gider ama o hep benimle.Her şarkısında benim ayrı bir hikayem vardır. Yıllar geçse de o şarkıları her dinlediğim de bende olan anısına giderim , ağlarım hatta. ... Mesela İstanbul İstanbul olan 2005 sonunda ağlaya ağlaya ayrıldığım , beni İstanbul'da bırakıp  giden sevgilimi hatırlatır. O dönem yerlerdeydim ben ya bu şarkıyı her duyduğumda... İnce Mevzu şarkısı mesela tamamen beni anlatır özellikle şimdiki durumumu .... Hazan mesela enbüyük platonik aşkımı anlatır.




Eğer beni tanımak isterseniz İnce Mevzu'dur benim şarkım buyrun sözleri ....

Köprüye baktım yapan yapmış




Geçemedim Altından üstünden



Mevzuya baktım ince kalmış



Hadi dolana dolana başa döndüm mü ben



Anlıyor musun bir tanem



İçimden geldi denendim



Hem aşkta hem işte bu yarışta



Korkarım yine ben elendim



Hocayı da buldum öğrendim



Koyamadım dersimin adını



Ben kocayı da buldum evlendim



Ama olamadım evimin kadını



2 kere2 etti 4



4x4 çarp 16



Böldüm 16'yı ortadan



8' i de buldum e daha ne



8'den düştüm -5



3 tam kaldı elimde



Çıkartım, böldüm, topladım



Tutmadı hesap kitap bende



Ben nerede aklım nerede



Doğruyu bulsam bir kerede

Hiç yorum yok: