Betty'nin Hayatı

10 Ocak 2011 Pazartesi

Pembe yanaklı , mavi gözlü ....

Uzun süredir yazamadım ... Sağlık nedenleri .... Şimdi de çok iyi olduğum söylenemez....Benim hayatımın dönüm noktası 2,5 sene önce oldu...Yıkıldım , kızdım , üzüldüm,mahvoldum....Ama ayaktayım.Bazen dağılabiliyorum tabi.Gecelerce , aylarca , yıllarca dua ettim....Olmadı olmadı...Ama inancımı kaybetmedim yine de ...Olmayacak şeyler istiyorum ama benim de hakkım .Sıkıldım iyilik yapmaktan , kötü gün dostu olmaktan....Çok şey istemiyorum ki ben ... Gözümün içine bakan , saf duygularla bana bağlı benim de tapacağım birşey benim istediğim. Benim istediğim mutluluk , basit mutluluk .... Bembeyaz bir ev , içinde bir bebeğin çığlıkları , için de insanın her kelimesiyle büyüleyen bir ses olsun .... İşten eve gelince ışıklı bir ev işte benim istediğim... Benim istediğim kıymet bilen insanlar çevremde , ağlarken beni arayıp yanına çağıran insanlar değil , mutluluğunu da paylaşacak insanlar.... Bembeyaz evimde sadece ben , sevdiğim ve bebeğim olsun istiyorum.... Uykumlarımdan beni bir melek uyandırsın istiyorum. Böyle pembe yanaklı , masmavi gözlü....




Çok mu şey istiyorum... Ben bunları istemezdim eskiden...Ama insan bir kere yaklaşıp ulaşamıyınca daha da istiyor....Geride kalanlara , bazı dostlara ahım var... Çok üzüldüm , çok yıkıldım ama benim günüm de gelicek... Bende uzaktan kalpten uzak eğlene eğlene seyredicem.... Eğlene eğlene yaşıycam inanıyorum.... 2011 benim yılım olsun istiyorum....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ADINI KOYAMADIĞIM BİR ŞİİR
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?
Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?
Sevmek için güzele mi bakmalı?
Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı?
Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır?
Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı?
Hırsızlık; para, mal mı çalmaktır?
Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı?
Solması için gülü dalından mı koparmalı?
Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı?
Öldürmek için silah, hançer mı olmalı?
Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı?

Geçmiş olsun dileklerimle....
Selim... 11.01.2011 saat:15:47

ÖZGE TOKMAN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ÖZGE TOKMAN dedi ki...

Selim bey zaman ayırıp bu güzel yorumlarınızı yazıp paylaştığınız çin çok teşekkür ederim....

Adsız dedi ki...

Kimi zaman zamanımız olmamasından
Kimi zaman zamanın çok hızlı geçmesinden
Kimi zamanda zamanın çok yavaş geçmesinden şikayetçi oluruz.
Aslında istenildiği takdirde her zaman az da olsa zaman ayırmak mümkündür.
Yazılanlardır okuyanlara vesile olan
Yazanlardır yazdıklarını değerli kılan
Yazanların yazdıkları okumaya değer olduktan sonra ayıracak zaman bulmak inanın ki zor olmuyor. Yazılarınız o kadar içten o kadar samimi ki benim yaptığım sadece birkaç satır karalamak. Elinizden kalemin, kalemdeki mürekebin bitmemesini temenni edeceğim; ama malum bilgisayar başındayız. Temennilerimi şu şekilde düzeltiyorum:
Yüreğinizin elinize, elinizin klavyeye hükmetmesi, Klavyenin de ekranda yansıması hiç bitmesin...
Selim. 12.01.2011 Saat:12:47