Betty'nin Hayatı

7 Temmuz 2010 Çarşamba

Ben Utanmaya Hazırım ....



Bir erkeği sevdi kadın...Hemde hayatında hiç kimseyi istemediği bir dönemde...Erkek öyle bir gönlünü çeldiki kadın , o erkeği özel sandı , şans ona güldü sandı , çektiklerinin ödülü olarak o aşkı aşk sandı.Ama yanıldı kadın her zaman ki gibi.Çünkü bütün erkekler aynıydı.Hepsinin egosu yüksekti,hepsi ana kuzusuydu,hepsi doyumsuzdu , hepsi sanki kendileri mükemmelmiş gibi mükemmel kadını arıyorlardı.

Evet ne kadar kabul etmesek de erkek ile kadın arasındaki fark çok...En basit ama en önemli fark ne biliyormusunuz erkeğin yüreği sadece etden , kadının yüreği sevgiden oluşuyordu .

Siz hiç çok aşık olarak evlenip sonra kocasından ayrılan , onun hiçbir şeyini beğenmeyen kadın gördünüz mü ? Şu anda cevabınız ne biliyormusunuz ? Tam tersi siz evlenmek için çeşitli kılıklara girip sonra bir gece de karısınıdan nefret eden erkek görmüşsünüzdür.Ben de gördüm... Hatta buna kesinlikle bir ceza getirilmesinden yanayım ... Bir insanı fiziksel yaralayınca cezası var , ama bir erkek bir kadın kalbini kırınca , onun hayatını mahvedince bunun hiçbir cezası yok . Erkek elini kolunu sallaya sallaya yeni kadınların hayatını zindan etmeye hazırlanıyor. Kadın ise kendini dünyaya kapatıyor , ağlamaktan insan içine çıkamıyor....Kadın kalp kırmaz , kırsa bile bunun üzüntüsünü yaşar. Erkek umrunda olmadan yaşar , hatta bazılarının ailesi birde bunla gurur duyar... Oğlum çok kızlar ağlattı diye günlerde hava atar hatta...


Aşık olmayak kolay değildir emek ister... Bu bir içki değildir bir rakıya başlarsın sonra şaraba dönersin ama aşk böyle değildir. Sevince tam seviceksin , hoşlandım diye düşünmeden aşk yaşarmış gibi yapmayacaksın ... Sevdiğin zaman gözünüde seveceksin, kötü huylarını da seveceksin , ellerini de seveceksin...Aşk iki kişiliktir tek başına karar veremezsin birisini kendine aşık edip arkanı döenerek kaçamazsın ...İŞte bunun hiç bir cezası olmadığı için etraf kalp , hayal katili erkekler ile dolup taşıyor.

Burdan duyrulur gerçek aşk kalmadı ... Ben yaşıyorum diyene inanmıyorum maalesef ... Gerçek aşk eski Türk filmlerinde kaldı , gerçek aşk şarkılarda kaldı...Bir bakın etrafınıza bana gerçek aşkı bulun , gösterin ... Ben utanmaya hazırım yeterki bana gerçek bir aşk gösterin...

9 yorum:

jose ricardo dedi ki...

Bütün erkekler sözü abartılı herşeyden önce sanki bayanların bu konularda hiç rolu yokmuş gibi tablo çizmişsin. Birinci olarak kadınlar ne istediklerini bilmiyorlar. Bunu erkekle konuşmuyorlar uzn vadede ben nasılsa erkeği değiştiririm diyerek görmezden geliyorlar. Ayrıca kadınların böyle konularda yürekleri daha serttir. Kadınlar bu konularda sıkıntı çekiyorsa o nu da kendileri yaratmış o zaman niye bu kadar değer veriyorlar veya anlam yüklüyorlar ki?
Gerçek aşk kalmamasına katılıyorum o günümüzün tüketim alışkanlıkları ile pararel insanlar çabuk tüketiyorlar veya çok da bağlanmak istemiyorlar.

ÖZGE TOKMAN dedi ki...

Yorum için teşekkürler ama kim olduğunuz hakkında en ufak bir bilgim olmamakle beraber sadece yorum yazmak için bir blog açtığınızı fgördüm ...

jose ricardo dedi ki...

Yazdıklarınızı okuduktan sonra genel olarak yorum yazmadan duramadım. Çevremde Kadınlara (eş, sevgili) çok iyi davranan ve bağlı olan erkeklerin kendilerinin ne kadar üzüldüğünü ve etkilendiğini gördükten sonra.
Aslında kadınların büyük bölümü hayatlarındaki erkekleri aslında gerçekte olduklarından çok değerli görüyorlar, kendilerine ve dışarıya böyle yansıtıyorlar.

ÖZGE TOKMAN dedi ki...

Neden bloğunuzda hiçbirşey yok ....

jose ricardo dedi ki...

Şimdilik yok ; olucak. Yorumların içeriği ile de ilgilenseniz...

ÖZGE TOKMAN dedi ki...

Yorumlarınızın içeriği ile ilgilenmekle beraber benim bu bloğum çok kişi tarafından bilinmez dolayısıyla kim olduğunuzu merak etmem de gayet normal

jose ricardo dedi ki...

Fikirler kişilerden bağımsız değil mi? Yazılarınızda kendinize haksızlık yaptığınızı düşündüğüm ve kötü biten ilişkileri değerlendirirken sorumluluğu tamamen erkekler üzerinde bırakmanızın doğru olmadığını düşündüğüm için yazdım.sizin yazdıklarınızdan sonra akla şu soru geliyor mutlu olanlar nasıl başarıyor veya ne yapıyorlar ki? Bununla beraber bence yazılarınız gerçekçi ve samimi, ayrıca yorumlarda içeriği zenginleştirmiyor mu?

jose ricardo dedi ki...

Yazdığım yorumlara karşın fikirsel bir karşılıktan öte merak ettiğiniz ve ilgilendiğiniz tek konu bu yorumların kim tarafından yazıldığı oldu maalesef. Bu noktadan yola çıkarak kadın erkek ilişkilerinde de kadınlara geniş persfektiften kendini ifade eden erkeklerin karşılaştığı ana sorun bu. Onlara çok az fikirsel daha çok gündelik hayat ve aynı tip konulardan konuşan erkekler kadınlar için daha mutlu edici oluyor ve bu davranıştaki erkeklerin değeri 1 iken 10 oluyor ve sonunda kadınlar kalp kırıklıkları yaşayabiliyor veya ilişki sırasında aslında mutlu olduğunu ve sevildiğini zanneden kadın objektif olarak değerlendirildiğinde sadece karşı tarafın hoşuna gidecek fedakarlıklar yapan bir kişi olduğunu görecektir.

jose ricardo dedi ki...

Neden Blogumda hiçbir şey yok diye sormuştunuz okumak isterseniz bloguma bakın.