Betty'nin Hayatı

15 Aralık 2010 Çarşamba

Gülen gözlerimi geri istiyorum….


Uzun süredir dert ettiğim bir şey var . Eski resimlerimle son 3 yıldır resimlerim arasında büyük bir fark var gözlerimde…Gözlerim artık ışıldamıyor eskisi gibi . Parlamıyor gelecek güzel umutlara doğru. Ne kadar çabalasam da yok olmuyor eski resimlerimdeki gibi. Neden bu hale geldim ben anlamıyorum. Bu kadar mı yordu hayat beni , bu kadar mı küstüm insanlara , insanlar bu kadar mı dengesiz değişken….Aynı kişi ya da kişiler neden her gün başka , neden dostluk denen şeyler tamamen çıkar ilişkisiyle kardeş olmuş . Ben mi fazla fedakarım , dürüstüm yoksa dünyamı bu kadar sahte…. Neden benim herkese faydam dokunmuş ve neden şimdi herkes bir hava da ….


Ben o geleceğe ışıl ışıl bakan parlak gözlerimi özledim… Birisi gelsin o ışıltımı bana geri versin ne olur…Ben o parıl parıl parlayan yüzümü özledim , biri gelsin solgunluğumu , yorgunluğumu alsın şimdi ne olur.

Sevgiyle kalın…

2 yorum:

Adsız dedi ki...

fotoğraflar cismin resme yansımasıdır. insan cismi ise ruhun tende buluşmasıdır. gözlerdeki, bakışlardaki umudun ışıltının kaybolması zamanın ve yaşananların bizlerden çaldıklarıdır. kimi zaman yanlış zamanda doğru kişileri kaçırırız kimi zamansa doğru zamanda yanlış kişilerle karşılaşmışızdır. hatta bazen doğru bildiklerimiz yanlış; yanlış bildiklerimiz doğru oluveriyor. ama yaşam devam etmektedir. neyin doğru neyin yanlış olduğu yaşanırken değil yaşandıktan sonra anlaşılabiliyor. tün bunların sonucunda da bir bakmışsınız ne umut kalmış ne de gözlerde ışıltı....
umutlarınızı yitirmeden yeni umutlar yeşerteceğiniz ve umutlarınızın gözlerinizinde ışıltıya dönüşmesi dileklerimle hoşçakalın...
selim. 19.12.2010 saat:01:28

Adsız dedi ki...

NE GEÇEN ZAMANI GERİ GETİRMEK MÜMKÜN
NE DE GELECEK ZAMANI DURDURMAK
NE GEÇMİŞİ UNUTMAK MÜMKÜN
NE DE GELECEĞE ENGEL OLMAK
NE YAŞANAN ACILAR MUTLULUĞA DÖNÜŞTÜRÜLEBİLİR
NE DE YAŞANAN MUTLULUKLAR SONSUZLAŞTIRILABİLİR
HER NE OLURSA OLSUN
HER NE YAŞANIRSA YAŞANSIN
GELECEK GÜNLERDEN UMUTLARINIZI,
BEKLENTİLERİNİZİ YİTİRMEMENİZ DİLEKLERİMLE
İYİ YILLAR...
SELİM... 30/12/2010 SAAT:21:15