Betty'nin Hayatı

25 Ağustos 2011 Perşembe

Haberin Yok

Kendimi kandırmaktan başka birşey değil benim ki . Tamam diyorum bakmayacağım gözlerine artık diyorum ama nerdeeee , gördüğüm an yine yürekte sancılar oluşuyor. Görmesem başka bir sancı ,  özlüyorum deli gibi.



Çok iyi rol yapıyormuşum farkına vardım. Hiç anlamıyorsun . Sezen'imin dediği gibi "ne giden anladı ne gelen olanı biteni ". Ama yok olmuyor , sana bakınca kendimi görüyorum. Herkes öyle görüyor ama bir tek sen farkında değilsin. Kimbilir farkındasın belki de . Bizim yüreklerimiz aynı , peki neden bu işkence ? Ama yooo ben çekiyorum işkenceyi , senin haberin bile yok . Ne benim kalbimden , ne dört bir yanımın senle olduğundan , ne her sabah fotoğrafınla konuştuğumdan haberin bile yok . Bu durumdan mutluluk çıkarmaya , kendimi avutmaya alışıyorum ama ya bir gün başkasıyla görürsem seni .İşte buna dayanamam. Ne desen yapmaya hazırım ama buna dayanamam . Seni gülerken görürken içim gidiyor ama böyle mutluluğunu görmeye dayanamam. O gün gelmesin lütfen . Biz ikimizde olamayız çünkü istemiyorsun beni  ama başkasına sarılacağın  o günde gelmesin lütfen .... Senle ben bir hikayenin başkahramanları olabilirdik , ama biz kendi hikayelerimizin içerisinde figuran olduk. Ben seni çok mutlu ederdim ama sen bunu görmek istemiyorsan ben daha ne yapabilirim ki gözünün içine bakmaktan başka.

Hiç yorum yok: