Betty'nin Hayatı

7 Eylül 2011 Çarşamba

Uzuun Bayram Tatili ve Görülesi Yerler

Aslında ben uzun tatilleri sevmem. Bana 5 gün yeter de artar bile ama bu bayram 9 günlük tatilin her dakikasını değerlendirdim ve uzuuuun bir tatil yaptım. Tabi sevdiğim kişilerin yanımda olması da ayrı bir lezzet kattı tatilime . Kalbinde en ufak bir kötülük olmayan kibar arkadaşım Ceyda , hepimizi Muğla Ören'deki yazlığına davet etti. Ve bu davetle birlikte ben birtek Ören'in Edremit'e bağlı olan bir yer olmadığını , Muğla'da da kocamaaan bir Ören belediyesi olduğunu bu vesile ile öğrenmiş oldum. Çok güzel bir evleri vardı deniz kenarında sağolsun bizi süper ağırladı . Oda arkadaşımda her zaman ki gibi 20 senelik dostum Buket'di .:))

Süre uzun olunca hem çevreyi gezme hem de dinlenme imkanı bulduk. Birgün daha önce duymamış olmaktan utandığım ama aynı zaman da inanılmaz beğendiğim Akyaka'ya gittik. Burası Safranbolu tarzında evlerle dolu aynı zaman da yamaş paraşütü de yapılan bir o kadar keyifli ama kalabalık bir tatil beldesi.




Akyaka - Ceyda ve Ben
 

Burada denize girmedik çünkü Ören'in denizi o kadar güzeldiki açıkcası buradaki dalgalı denizi sevmedik. Bir kahve molası verip kısaca turladıktan sonra nehir gezisine katıldık . Tesadüfen gördüğümüz bu geziden inanılmaz keyif aldım . Buz gibi ama bir o kadar pırıl pırıl  bir nehir , sazlıklar sağlı sollu ve sizin motoru takip eden ve insana sonsuz huzur veren ördekler . Teknedekiler ya da belki de kaptan bilmiyorum pek kaptana benzer bir hali yoktu :) bir yerde duracağını , suyun 10 derece olduğunu ve dileyenlerin girebileceğini söyledi. Tabi biz Buket'le girmeye karar verdik üstelik yanımızda yedek bikini olmadığı halde . Ama gözümüz kararmıştı bir kere o suya girilecekti. Önce Buket atladı ben biraz tırsdım ve merdivenden indim , dedim ki ben Bozcaada'da geçen yıl buz gibi denizde kulaç atmış insanım bu koyar mı bana ? Ama mevzu 10 derece olunca konu başka yerlere varıyormuş. Nefesim tıkandı ve ben bir girip çıktım , ama olsun bu da bir başarı .
Yani siz o ördeklerin sakin sakin yüzdüğüne bakmayın harbi çok soğuk o su. Birde tatlı su olduğu için daha da bir buzzzzz..............




Ceyda'yla nehir turu hatırası ....
 




Cennet sanırım böyle bir yere benziyor.
 

Mazı Koyu

Efendim bu yukarıdaki resim ise benim bir sabah saat 06:00 sularında büyük bir enerjiyle uyandığımda çektiğim bir Ören resmi.... Nedendir bilinmez o sabah fotoğraf çektim , tek başıma müzikle yürüyüş yaptım , yine kulağımda müzikle dans ede ede kahvaltı hazırladım üstelik bir de yakalandım :))))

Ören'de akşam ve sanatsal bir fotoğraf :)

İtinayla bira içme taklidi yapılır ve içilemeyen biralar itinayla Mehmet tarafından tüketilir :))) İyi ki varsın :)))

E Muğla'ya kadar gidilmişken Bodrum'a uğramadan olmaz .İşte Bodrum'da gün batımı. Bu arada çok tavsiye ettiler Sünger Pizza'ya gittik laf aramızda ben daha iyi pizza yaparım ... :)))

Ören'in şahane denizi ve dans eden çakıl taşları ....

Arkada görünen Kleopatra'nın ayakları aslında uzaktan baktığınızda sanki orada yatıyor. Çok etkileyici....

Evin balkonu sanırım bana huzur veren ender yerlerden biri balkonda saatlerce otruabilirim... Oturdum da :)))

Çökertme ve renkler...

Bayram Pastamız.... E bayramlarda tatlı yenilir adettir bizde adet yerini bulsun dedik...

Hani karpuz koyarlar ya soğusun diye o cinsden bir soğukluk ama bize farketmez yine de veririz pozumuzu ....

İşte Kleopatra yatıyor dikkatli bakın :))

Ve bayram yemeği :))))



Başka bir gün ise türküsü çok meşhur ama Halil'i olmayan ya da benim göremediğim Çökertme'ye gittik. Denizi mükemmel , havası harika bir yer. Birde köylü kadınlar bir kaç oda yapmış otantik eşyaların sergilendiği .Girişe birkaç tane renkli örtü asmışlar aman tanrım ne güzel bir görüntüdür denizle birleştiğinde .

 
 <><><><>
<><><><>
Ve soğuk suya girmiş ve bu haklı gururla fotoğraf çektirmiş Buket ve ben :)))




 Ben bu arada fotoğraf çekmeyi bayağ abarttım bu tatil de hatta öyle kaptırdım ki Buket'le Ara Güler 'in fotoğraf kursuna yazıldık bakalım ilerleyen dönemlerde neler çekicem .... :))

Şöyle toptan yazayım bence Ege'de güzel olmayan hiçbir yer yok . İnsanından doğasına , havasından suyuna kadar herşey bambaşka...



Herşey çok güzeldi dolu dolu bir dokuz gün ....
Bu vesileyle de hepinizi geçmiş bayramı kutlu olsun.... Yüreğinizden geçen tüm dilekleriniz olsun...

Sevgiyle Kalın ...
Özge
  


Hiç yorum yok: