Betty'nin Hayatı

13 Ekim 2016 Perşembe

sosyal medya bence sosyal medyum :)

Yıllar önce bu sosyal medya ile ilgili bir yazı yazmıştım çok da beğenilmişti . Gün geçmiyor ki bu sosyal medya kullanıcılarının halleri , tavırları değişmemekle birlikte bence kişiliklerini de ortaya koyar oldu. Bazı dostlarım sosyal medyayı çok ciddiye aldığımı söyler beni eleştirirler ama biraz radarların açıksa biraz, insan tanıma algıların meslekten dolayı fazla ise, ben kişilik envanteri de yaparım , yorumda yaparım arkadaşım . Şimdi benim çevrem biraz geniştir. Ve ben biraz safımdır . Her denilene inanırım , insan ilişkilerinde stratejim yoktur. Yapanı da sevmem. Çok istememe rağmen politik biri de olamıyorum maaalesef. Bu sosyal alem çıktıktan sonra da insanları daha iyi tanıma fırsat buluyorum bende herkes gibi. Ki yıllar öncede bir yazı yazmıştım konuyla ilgili . BKNZ: http://bettyninhayati.blogspot.com.tr/2013/05/facebook-ve-instagram-kullanclarnn.html En kıl olduğum durum bana arkasından konuştuğu kişiyle sarmaş dolaş fotolarını koyanlar . E güzel arkadaşım sen daha dün burdan yazamayacağım sıfatlarla bana gıybetini yapıyordun . Ne oldu da böyle oldun ? Tamam insanları sev , aran kötü olmasın ama birazda omurgalı ol be canım . Ki o kötülediğin kişiyi de sana öven benim . Sonra ben iyi kullanırım sosyal medyayı hatta birçok kişi üye değilken ben üyeydim. Severim çünkü paylaşmayı.Güzelliklerle , iyi niyetlerle paylaşırım . Geçmişimi unutmam... Bana iyilik yapanları unutmam . Ki devir unutma devri ama ben unutamam . Ama gördüğüm bir yanlışı da unutamam huyum kurusun . Neyse efendim şimdi sosyal alem üzerinden alıyoruz her haberi artık malum . Sağlık , ölüm :( , mutluluk . Ya ölüm haberini beğenen görüyorum ben . Ve eminim siz de görüyorsunuzdur. Ya ölüm haberi beğenilir mi ? Ya da yorum yapmışsınız mesela doğumgünü ya da evlilik yorumu beğeniyor arkadaş ya ... Her halde gizli den şu yorumu yapıyor "yazını , dileğini çok beğendim ama iki kelime yazmak zoruma gitti" .:) Şimdi böyle sosyal medyayı kullananlarında hep cevabı şudur "vaktim yok ! " işte buna gülerim... canım benim sürekli giriyorsun görülüyor , sürekli yorum yapıyorsun istediklerine , e beğeniyorsun bunlar vaktini almıyor mu ? Artık bu devir de beğenme ile resim ekleme süresi aynı kimi yiyorsun güzel arkadaşım .
Bir de samimiyetsiz insanlar var . Mesela her fotoğrafın altına aynı yorumu yazarlar . Kankası , kardeşi ,arkadaşı falan farketmez. Hep aynı . Bir de el güzelleri var . El güzeli nedir bilir misiniz ? Şöyle açıklayayım kendi kardeşi , arkadaşı , dostu akrabası falan bunlara yorum yapmazlar , beğenmezler ama tanımadığı ya da başka birinin aracılığıyla tanıdığı kişilerin her fotoğrafını beğenip yorum yaparlar. Diyeceksiniz ki e zaten görüşüyorsunuz olmaz canım hakkını vereceksin sosyal alemi kullanıyorsan . Sen eğer sakınıyorsan yorumlarını en sevdiklerinden ya da görünsün istemiyorsan ben senin yakınlığından , sevginden şüphe ederim arkadaşım . Bir de gördüğü halde görmedim diyenler . Ah ah siz yokmusunuz ... Ben ve benim gibi hassas insanlara bunu bilerek yapıyorsunuz. İNcitmek için . Yapmayın , etmeyin... AAA en önemlisi olduğu hayattan farklı bir hayatı olduğunu göstermeye çalışan zavallılar . Zavallı diyorum çünkü çok üzülüyorum onlara . Bunlar kendini , çoluğunu çocuğunu oturduğu yeri hep saklı , hep farklı gösterirler. Ama asıl sorun onlarda değil asıl sorun onlara inanıp daha da zavallı gibi yorum yapanlarda . Bakın bu kullanıcıların hesapları gizli değildir , açıktır. Herkes gösün ister. KOyacağı fotoğrafları özenle çeker , seçer .Makyaj yok dediği resimde bile makyaj vardır. :) Gittiği çay bahçesini konum olarak yazmaz da bir restoran giderse hemen yazar. Çok üzülüyorum bu insanlara çok . Bir de canım ,sevdiğim kullanıcılar da var. Bunlara bayılıyorum ben zaten sosyal alem dışında da kendilerini gösteriyorlar. Mesela hasta olduğunu ifade eden bir resim eklemişsin ...Oraya yorum yazmazlar ama hemen ararlar ,sorarlar ... Ya da mutlu bir olay var hemen ararlar gelirler... Mesela baktığınız da sayfalarına bilirsiniz yakın olduğunuzu iki kelam etmeyi ihmal etmezler. Ya da resim eklemeyenler var bazı dostlarım mesela onları saygı ile karşılıyorum çünkü bu işi asaletle yapıyorlar. Bir de sosyal alem hırsızları var. Bunlar da sürekli senin listene bakar kendi tanıdıkları var mı diye bakarlar ve görürlerse hooop ekle , beğen ... Bunlar da tembel kullanıcılar , oh hazıra kon :) Nitekim benden bu kadar canlarım , sevgili okuyucularım.. A bu arada kimse üstüne alınmasın sözüm meclisden dışarı . A bu benmiyim diyorsan ben kimseyi düşünerek yazmadım . Arkadaşlarımla sohbet ede ede oluştu bu yazı... Yine de acaba bu benmiyim diyorsan hala herhangi bir cümle de o zaman o sensin benim güzel okuyucum.

Hiç yorum yok: